Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Elisabeth - 6 december 2013 14:30

Inatt drog stormen Sven in över Öland, inte så mycket snö här men himmel vad det blåst/blåser!! Är inte alls ledsen över att vara ledig idag. Hoppas det är lugnare i helgen när jag jobbar ;) Tog iaf en rejäl promenad i dag, jag gillar ju blåsten som tur är (när den inte ställer till problem!) :)


Hundarna for runt som galningar och tyckte det var toppen :)



Väl hemma var dom trötta o nöjda! 


Mellie (glömde dra in tungan ;))

 



Wille 

   


Pep riktigt tronar i fåtöljen - får börja kalla honom Kung Pep tror jag ;)    


Tanken var att träna lite ordentligt idag men dom planerna blåste ju lixom bort.... I veckan har det bara blivit några små korta pass för Wille med flanker i fokus. Har lyckats hålla mig i skinnet och inte tränat Pep... ända tills igår då fick han gå några varv i lilla fållan. Han var på men ändå lyhörd, tycker mer o mer om honom i vallningen :)


Nu är det mat-dags för den två-benta, favoriten lufsa står i ugnen och doftar ljuvligt gott!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards