Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Elisabeth - 22 februari 2010 19:55

Hundarna avslutade dagen med lite teamwork    När jag gått klart kvällsrundan hos kossorna och gick ut ifrån ladugården såg jag något som såg ut som ett löv som blåste längs marken... Det var det ju förstås inte, finns ju inga löv alls nu direkt   Det var en liten liten mus som pilade över den öppna plogade planen mot ladugården. Vete gudarna var den varit innan?? Iaf så såg ju hundarna den, och tjo vad det gick undan!! Men musen hann fram till ladugårdsväggen och ner under snön. Ojoj, vad dom sniffade och lyssnade och krafsade.... När dom grejat en stund kallade jag på dom och skulle gå iväg, då fick Mojje pejl på lilla musen och fångade den Tack o lov släppte han den när jag bad honom, efter en liiiten tvekan.... Jag hann se framför mig att han svalde musen hel, blääää!!! Den lilla lilla musen vimsade runt en halv sekund innan den rann in under ladugårdsdörren genom en obefintlig springa... Hur platta kan dom göra sig egentligen??!!


Det blir ingen hånglande med hångelhunden Mojje ikväll kan jag lova!!! Musbaciller... nej tack!!!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards