Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Elisabeth - 18 september 2009 13:18

Igår var jag i Bläsinge o tittade på Anjas baggar. Meningen är ju att en av dom ska flytta ner till mina damer i Kärra. Det var ett gäng på 8 lr 9 stycken små herrar av varierande färg o storlek. Jag är urkass på raser men pappa Hagbard var ju gotlänning så ett par av baggarna var väl rena gotlänningar då, dom andra blandisar (gotlänning/finull/texel??).... En av dessa små bus ska INTE få flytta hit Förvånad Den lille jäkeln försökte gå på oss heela tiden, buse!!! Han gjorde ju ingen skada på något vis men det bådar ju inte så gott inför framtiden Flört Sen var det ett gäng små helvita gossar, så fina så! Och så var där två helbruna. Jag bestämde mig ganska omgående för den större av dessa. Han verkade ganska cool, han kom inte fram till oss och han gjorde inga fulgrejer mot hundarna. Måste erkänna att jag mest går på magkänsla, men jag tror att han kan passa bra till mina ganska tunga tackor..... Ska bli spännande Glad Väntar så länge som möjligt med att ta hem honom eftersom jag vill ha så sena lamningar som jag kan få..... Ev så tar jag undan några av tackorna så kan jag träna på dom medan resten är mammalediga......


Kan en en bagge heta Brunte tro....? Känns nästan så Skrattande 


(Bild kommer senare, hade ingen kamera med mig)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards