Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Elisabeth - 24 augusti 2011 21:54

Ja, ungefär som rubriken säger är det. Igår gick Frasse på tre ben hela dagen :( Han stödde inte på vänster bak! Så det var ju bara att ringa Läckeby igen, jag kan ju inte ha en hund som hoppar på tre ben i över en vecka tills det planerade återbesöket. Fick en tid ikväll. I morse gick Frasse på alla fyra igen, även om jag sett att han haltat lite emellanåt så var det inte alls som igår, mera som att han går lite orent än haltar. Men nu hade jag ju fått en tid så det var ju lika bra att åka. Fast det känns ju ganska bortkastat såhär i efterhand :/ Den här veterinären såg ingen hälta överhuvudtaget, han kände heller inget vid korsbanden... även om Frasse reagerade vid nåt tillfälle när han böjde o kände... Fick dom att ta blodprov iaf o testa så det inte är något fästingrelaterat... han är ju väldigt pigg i övrigt så det är det förmodligen inte men man vet ju aldrig.... Summa sumarum: Jag är inte ett dugg klokare :( Nånting måste det ju vara som gör ont!! Och dagens veterinär vann inte Frasses gillande, det var en läskig typ sa vovven... kanske för att han snodde massa blod från honom ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards