Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Elisabeth - 17 januari 2011 20:36

Japp, lite träning blev det idag.... betoning på lite ;) Fortfarande är det bara på bygatan man kan gå lite med fåren eftersom det fortfarande ligger is på vägen ut till hagen. Det gick väl ganska hyfsat när tacklammen slutat studsa :D Dom blev verkligen glada när dom kom ut :)) Det största problemet är nog att hundarna känner att dom vill blockera ställen där fåren kan vika av från gatan.... det gör att dom gärna glider upp på sidorna... ska leta fram linan och promenera fram o tillbaka.... fram o tillbaka..... Hoppas is-helsiket smälter bort så man kommer ut i hagen!!!


Idag anmälde jag mig till en kurs i djur(får)hantering hos Eva Eriksson i februari. Det ska blir roligt, spännande, lärorikt och framförallt välbehövligt. Det kommer att göra saker o ting smidigare för både mig o mina får :)


Även om jag vet (men förtränger) att det är långt kvar till riktig vår så kan man ju inte låte bli att få lite vårrus när det ser ut såhär ute:


     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards