Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Elisabeth - 28 mars 2010 20:08

Jodå, det kom ett lamm till hos Snusan så nu är det trillingar. Bara baggar - lite trist för jag tycker det är en sån mysig tacka.... Hoppas verkligen hon är klar nu , hon verkade lite orolig fortfarande.... men fyra brukar dom väl inte få?? Hua.... Mellanlammet har förutom lite nappmjölk fått sig en dos lammstart... innehåller vitaminer och annat bra. Nu verkar den lika pigg som dom andra så jag hoppas det ska gå bra!!!


Och inte nog med det, i grannboxen hade Skatan lammat lite i smyg såsdär ;) Ännu ett litet bagglamm men med hennes lynne så gör det inte så mycket.... Så det blev att släpa in fler grindar o fixa till en liten box till, mest ifall det skulle bli fler lamm. Hon tog redan bra hand om den här pigga ungen :))



Snusan med sina trillingar   

 

Skatan med sitt lamm   

 

Av Elisabeth - 28 mars 2010 17:54

Äntligen lammade 4043 Snusan :) Två små lamm än så länge, jag hoppas att hon nöjer sig med det men är inte säker.... Den ena hade lite svårt att komma igång att dia så jag mjölkade ur lite o gav med flaska. Hoppas den ska klara det själv nu :)) Söta är dom iaf   


     

Första lammet, pigg som en mört :))

 

Lamm nr två, gulle :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards