Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Elisabeth - 18 december 2010 17:48

Konstigt det här..... När man väl har tid och lust att blogga så har man inte mycket att blogga om :O Häromdagen satt jag o funderade på hemsida, men den gamla fanns ju kvar ute i cyberrymden så nu är den återuppväckt. Vi får väl se om jag orkar hålla den vid liv. Men viss uppdatering och städning är planerad ;)


Hundarna är nog lite uttråkade idag när jag är ledig från jobbet. Annars har jag ju förmånen att inte bara kunna ha dom med mig på jobbet utan oxå arbeta tillsammans med dom :) Inte för att det blir jättemycket jobb just nu i vargavintern, men ändå litegrann. Roligast är att även Mojje tänt till på riktigt på det här med innejobb. Hålla undan kalvarna tar han nu på största allvar och tycker det är fruktansvärt orättvist när det är Frasse som får jobba istället ;)


I sista inlägget blev det en himla massa bilder. Igår blev det lite plåtande igen men nu utnyttjade jag webbalbumet istället. Det är suveränt bra med digitalt, men oj vad mycket bilder det kan bli ibland :) Favoriterna får ändå ta lite plats här i bloggen:


Vackra Frasse   

   


Fina Mojje

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards