Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Elisabeth - 16 december 2010 19:32

Idag blev det inte riktigt som planerat. Både Kalmar-resa och besök av god vän blev uppskjutet pga blåst och snö. Man ger sig inte ut på vägarna i onödan då.... Så den här lediga eftermiddagen fick jag en himla massa tid över.... På förmiddagen tog jag mig till affären i Grönhögen, i sista stund slet jag med mig kameran oxå. Och eftersom jag alltså haft gott om tid över idag blev det en hisklig massa bilder i det här inlägget. Både på vägen och sedan på hundarna förstås, vad kan jag säga? Dom är perfekta motiv :)) Bilderna är mer av kvantitet än kvalité idag får jag väl säga, eftersom vädret inte hjälpte till direkt ;) Men håll till godo iaf! Om ni orkar titta på dom ;)


Vägen till o från affären:

       

Karl X Gustavs mur (jodå, bakom snön är den ;))

     


Fiiin :)

 

Hundarna i snörök...

          


Frasse

                   


Mojje 

         


 


     

Mojje är en söt hund men ibland ser han lite mupp ut på bild ;D

     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards