Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Elisabeth - 18 juli 2014 14:29

Länge sen sist nu, men har inte haft nån större motivation att blogga. Wille som inte varit i form och Pep som skadade två klor :( Mellie har tack o lov varit pigg o tokig som vanligt :) 


Wille kännas faktiskt ganska mycket som sig själv igen. Däremot är nog inte konditionen på topp, inte så kul när det är så varmt som nu. Peps klor verkar hålla nu, men vi har tappat massor av träning och kommit igång ordentligt först senaste veckan.


Tävlingar har det ju inte blivit så mycket av. Vi var ju i Åtvidaberg där Wille var himla off och konstig första dagen, bestämde mig för att stryka honom andra dagen. Pep kom ju bara med andra dagen och hade en sjuhelsikes fart i utgången så där bröt jag. Wille hade ju några fler inbokade tävlingar som jag strök honom ifrån.


Imorgon är det dags för nöttävlingar i Laholm och det ska bli intressant att se hur det faller ut. Både Wille och Pep är anmälda, men jag åker dit helt utan prestationskrav och ser det som en testtävling för att se hur dem ligger till helt enkelt.


Har iaf lyckats klämma in en IK2:a med Wille innan det är dags kvarts Sm.... Känns inte som vi kommer vara sådär väldigt förberedda ;) Men kul ska vi ha :)


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards