Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Elisabeth - 16 januari 2013 21:38

Nu har Wille haft sin första date! Vanna med matte och husse kom första gången igår kväll men då var hon inte riktigt med på noterna trots energisk uppvaktning från Wille sida ;) Han är visst en riktig kurtisör! Det slutade iaf med att dom styrde kosan hemåt för att återkomma idag på dagen, då kom kärleksparet nära men inte tillräckligt. Då sa vi att Vanna fick stanna kvar här, det är ju en bra bit att ligga o köra mellan Växjö och Haglunda!!


Vanna fick stanna inne medan jag, killarna och den vedervärdiga förkylningen som hoppat på mig gick till kossorna för att jobba. Väl inne igen fick turturduvorna vänta på att jag skulle få i mig lite föda och sluta hosta som en galning ;) Öppnade till Wille och han hoppade på men kom inte in riktigt så det vlev en time out på nån timme. Vanna fick komma in och ligga i soffan och fundera över den tilltänkta pojkvännen...

  Det finns vissa likheter mellan dom ;))


Släppte ihop dom igen och swich så satt dom fast :D <3 Provar imorgon igen.... Ska försöka få till lite bättre bilder på Vanna åxå!! Nu blir det te med massa honung o mjölk med panodil som tilltugg ;)


 

Avel · Wille

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards