Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Elisabeth - 14 juni 2011 10:38

Jag har varit och tränat på ungtackorna i Wannborga några gånger. Det känns som det är nyttigt för hundarna att träna på lite större flock, iaf större än dom är vana vid. Där finns även ett litet fårhus man kan ta in dom i och där har Wille fått gå och träna lite attityd. Han är riktigt cool, sist kunde han gå lös och han höll ut fint längs väggen och "tänkte runt" även om han några gånger låste sig lite så jag fick knuffa lite på honom ;) Dom stora har tränat lite av varje och det funkar hyfsat bra tycker jag. Det jag nu borde göra innan torsdagens tävling är ju träna lite långa IK1-hämt med Mojje men just nu har jag inget bra ställe att göra det.....


Vi har oxå börjat så smått att valla på nötterna nu. Jätteskoj!! Så framöver blir det nog mer fokus på nötvallningen skulle jag tro :))


Mojje föser :)

 

Det är inte mycket kvar av badhålan nu... mer lervälling än vatten....


Men skönt är det ;))

 

  Sen springer man av sig leran o torkar i solen på vackra alvaret :)

     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards