Kennel Keep It Up

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Elisabeth - 2 mars 2011 20:32

Oj, känns som det varit en lång dag idag. Först upp lite extra tidigt för att hinna mjölka o de o sånt på morgonen.  Sen titta till fåren. Vidare hem o duscha, äta frukost och hinka i sig lite kaffe. Därefter bar det av till Borgholm för att besikta bilen, stannade till på verkstaden och fick en trasig lampa bytt. Tror jag prickade in tiden på minuten :) Resultatet blev väl sisådär, måste tillbaka inom en månad. Ett par skitsaker och så en som nog kommer kosta lite mer :(  Men, men fram till nu har ju bilen haft blankt papper på alla besiktningar så det var väl dags kanske. Även om jag tycker att den fick tillräckligt med pengar för ett par månader sedan!! Tja, det är ju ändå bara att gilla läget – bil måste man ju ha…..


Sen åkte jag vidare till blivande arbetsplatsen och pratade lite och bjöds på kaffe :) Gick också en lite noggrannare husesyn i mitt kommande hem :) Jag kan lugnt konstatera att jag kommer att få gott om plats! Både inne och ute. Och nääära till jobbet.


Nästa stopp blev Borgholm, skulle bl a hämta Willes vacc.intyg eftersom vetten inte kunde gå ifrån och skriva på när vi var där o vaccinerade. Wille var med även idag och kände nog igen det där trevliga stället där man får mat och en massa gosande :) Sprutan verkade han inte ha nåt minne av…. om han nu ens märkte den när det begav sig ;)


Därefter hämtade jag Frasses silvermedalj från KM:et i höstas som en snäll klubbkamrat tagit med sig hem från årsmötet. Tack snälla! Förutom medaljen så fick vi en jättefin blå glasskål :) Världens bästa Frasse!!!


Sen var det dags för sista stoppet! Det var hos Ankie och Willes kullbror Zigge….. Syskonkärlek? ;) Jag låter bilderna tala:


   

       

     

Dom verkade ha roligt iaf ;)) Wille är den som ligger underst på ute-bilderna ;) Tror han var lite seg efter bilåkandet, men sen kom han igång ordentligt han oxå :D Tack för gott fika o trevligt sällskap!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards